Tuesday, May 13, 2014

From Chios to Mytilene Island

THE VIDEO 


Γεία σας!!! 
Σε αυτό το post σας έχω μόνο το βίντεο μου από τις διακοπές μου το Πάσχα στο νησί μου την Μυτιλήνη! Σας έχω υποσχεθεί ότι θα ανεβάσω και ένα post με περισσότερες φωτογραφίες αλλά η σχολή μου και όλες οι εργασίες που έχω να κάνω δεν μου αφήνουν χρόνο! Βρήκα λίγο χρόνο όμως να σας δείξω αυτό το βιντεάκι που όλες τις μέρες που τράβαγα τα βίντεο για να φτιάξω το τελικό, είχα τόσο πολύ καλή διάθεση και όρεξη που ευελπιστώ  να το προσέξετε και εσείς!
Ελπίζω να σας αρέσει !

Heyyy! 
In this post, I have only my video from my vacation for Easter on Mytilene Island ! I've promised to upload a post with more photos but I have a lot of work to do and I have no time! Although, I found some time to show you this video.
Hope you like it!

xxx, deppy!

1 comment:

  1. τι ωραίο βιντεάκιιι!!!
    Είμαι από τη Μυτιλήνηηη!!Την επόμενη φορά να πας και Βατερά!Στο χωριό μου!χεχε!

    ReplyDelete